en två tre fyr

Publicerad 2010-04-11 14:41:42 i Bilder,

hej och hå. idag är jag på glatt humör. även fast det dock är sista dagen på lovet. några positiva saker i mitt liv just nu.
  • Jag har inte mens!
  • Det är jättefint väder ute!
  • Jag hittade precis femtio kronor i min plånbok, det betyder alltid att jag slipper den äckliga matlådan i kylen och kan köpa mat på jobbet.
  • Jag är kär, och jag vet att du är det också. plus att jag vet att hur det än blir kommer vi klara det här.
  • Jag har underbar vänner som; My, Stina, Matilda, Olle, Andy, Erica, Bella som verkligen finns där för mig no matter what liksom.
  • På måndag kommer älsklingen hem
  • Jag är nästan klar med allt plugg
  • Min familj är just för tillfället underbar. särskilt min bror <3
  • Jag får tusen kronor på måndag
  • Jag har blåa naglar
  • Jag jobbar endast 6 timmar idag
  • Älskling har lovat mig massage som jag kommer kräva att få när hon kommer hem
  • Jag har fått en egen psykolog
  • Jag har börjat äta nyttigare
  • Och sist men inte minst. jag är överlag väldigt glad idag bara. och jag tänker ta tag i bloggen nu!
EN SISTA GREJ! FÖRSÖKTE GÖRA EN VIDEOBLOGG, MEN JA DET GICK SOM DET GICK. VAD TYCKER NI KÄRA LÄSARE SOM HÄNGT KVAR? SKULLE DETTA VAR INTESSANT ELLER?! puss. ha en bra dag.

Kommentarer

Postat av: Olle

Publicerad 2010-04-11 20:01:24

låter så mycket bättre än mig just nu! jag har kärleksproblem!! D: i need advice.. jag måste prata med henne blä jag går under. jag börjar bli dödskär!!

Postat av: Matilda

Publicerad 2010-04-11 20:43:10

göööör det:D:D<3 videoblogg alltså...hehehhehe

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela