det sjukaste.

Publicerad 2010-04-16 09:19:31 i Bilder,

Jag om matilda går på stan. En främmande man kommer fram.
Mannen: Hej tjejer har ni tid?
Vi: eeehh.. va? jaa.. heh...
Mannen: okej. för jag håller nämligen på med ett experiment.
(VI KOLLAR KONSTIGT PÅ VARANDRA)
Mannen: Har ni verkligen tid? ni har inte brottom någonstans. ni ser ut att ha brottom.
Vi: eeehh... neej.. heh...
Mannen: okej för det är nämligen så att jag håller på med ett experiment som går ut på att ragga upp tjejer på stan. Sen går vi hem till någon av oss, helst tjejen. Sen får tjejen eller tjejerna klä av sig för mig och jag ska kolla på. det hela går ut på att jag ska lyckas motstå frestelsen att vilja ha sex. Och sen får man klä på sig igen och då var det klart.
(jag och matilda kollar konstigt på varande och jag börjar asgarva)
Mannen: Dom flesta tjejerna vill ju ha sex med mig och så. Men jag ska liksom bevisa att jag kan stå emot.
Vi: hehe...
Mannen: Så är ni intresserade?
Matilda: Nej tyvär. vi är lesbiska och är tillsammans. hejdå..

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-04-16 12:13:51

sådant är bara hemskt.

Postat av: Kajsa

Publicerad 2010-04-16 14:53:42

Hahahaha vilka människor det finns.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela