still dirty

Publicerad 2009-09-24 18:34:30 i Bilder,

hej läsare!
om ni finns? jag tycker ni ska ta och börja kommentera nu, för jag vet att ni finns. jag vet till och med vilka dom flesta är. så pleas. idag hände något mycket pinsamt. jag satt på tunnelbanan och lyssnade på musik. satt och filosoferade och var inne i min egen lilla värld. så inne i min egen lilla värld så att jag inte riktigt tänker på vad jag gör. så mitt i tystnaden avbryter jag med världens tre största rapar. kul när jag själv märker att hela vagnen faktiskt hörde och alla sitter och stirrar på mig. kul. bra felicia bra.

Kommentarer

Postat av: bella

Publicerad 2009-09-24 23:56:59

HAHA!



fast äckligt.



puss

Postat av: Åkermanskan

Publicerad 2009-09-25 12:58:57

hahaha, känner igen mig i det där!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela