vi kommer att dö, samtidigt du och jag.

Publicerad 2009-10-05 08:29:07 i Bilder,

god morgon!
ja egentligen hinner jag inte blogga med va fan. jag kanske glömde nämna att jag skulle till borlänge denna helg. men dit åkte jag i alla fall. och ja vad gjorde vi. jo, vi umgicks med jossics famlij, festade, hade filmkväll och tog det lungt. en väldigt trevlig helg om jag får säga det själv. vill redan tillbaka. jag var ganska dålig på att ta bilder, vilket är tråkigt. aja, en snabb uppdatering. juste, inlägget och mig och jossic är klart. ska bara få hennes godkännande innan jag publicerar det. puss
snyggast i världen

Kommentarer

Postat av: a

Publicerad 2009-10-18 00:40:56

upp med inlagget om dig och din flicka.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela