kärlek är ett brev skickat tusen gånger

Publicerad 2009-10-06 22:49:15 i Bilder,

kärlek.
kärlek är det finaste som finns. man är glad konstant, man ler hela tiden och även fast man gråter så är det något fint. det är ett stort bevis på att man älskar. det kan vara en familjemedlem men bråkar med eller en vän som man skrattar med. det kan också vara vad jag kallar den fina kärleken, kärlek till en person. en speciell person. man fylls av ett bubblande rus som kittlas ända ner i tårna men samtidigt gör så ont ändå ut i fingerspetsarna. men trots det onda blir det något positivt. en känsla man ska vara glad över att få känna. en känsla jag känner. som jag alltid kommer känna. med dig.
jag älskar dig, nu och föralltid josefin carlsson. mitt hjärta. mitt blod. mitt syre. min.

Kommentarer

Postat av: jossic

Publicerad 2009-10-07 22:57:41

jag älskar dig hjärtat, nu och föralltid!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela