they joked and then it got serious

Publicerad 2009-11-11 20:20:05 i Bilder,

jag tror faktiskt att det har satt sig en mycket klok lite gubbe upp i mitt huvud som säger att "nä nu är det slut med allt latmaskeri med bloggen! det är fanemej dags att börja skriva lite felicia" ja och sen skrev jag. varje dag. flera inlägg. det mesta är ganska ovettigt, men jag tror på mina ord. jag tror på vad jag tänker men inte säger. så ja, nu har jag börjat säga. en sak. eller en sak och en sak, snarare en person. Melissa horn. en stor jäkel till förebild för mig. sjunger gör hon, fina melodier om kärlek. ful och fin. jag har väl lyssnat på henne i ett år nästan. varje dag, när jag är ledsen, glad och allmänt ingenting. ett fucking tips. så fint och så bra bara. ha de bra, eller dåligt, det är upp till er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela