I get high

Publicerad 2009-11-10 14:01:25 i Bilder,

jag sitter och sover. bokstavligen. ner på tangentbordet. för min fina ringde och skrämde mig inatt, så vi var nära på att åka in till sjukhuset. för hon hade ont. och då får jag ont också. dagens planer är obestämda och oplanerade och alla andra ord med ett o framför. det kanske är så att jag får sällskap av min kära bästa vän senare, och det blir ju kul. just nu sitter jag i alla fall i skolan, och skolsystern kom precis in och bad alla att ta grissprutan. jag tvekar. tänka om jag dör?

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-11-10 16:18:55

hej, precis gjort ny blogg och det skulle vara grymt om du kollade in!



Söt du är på visningsbilden förresten! :)

Postat av: Matilda

Publicerad 2009-11-11 01:18:19

jag tvekar också....fett svårt:P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela