för mycket för att förklara

Publicerad 2009-11-16 22:19:09 i Bilder,

efter några dagar intensivt skrivande, blir man galen. och tro mig just nu känner jag mig galen. min händer skriver inte orden och bokstäverna lika lätt längre, för några dagar sedan flöt det på. nu är jag bara galen. galen på mig själv och galen på mig. idag skrek min mor, så högt har jag aldrig hört henne skrika. hon var arg, för att jag var galen. jag kom iväg till skolan i alla fall, även fast mitt inre tänka; nej gå och lägg dig igen. lyssnade jag på mitt yttre, och gick ändå. sen kom något fint, hon. hon höll om mig och värmde mig. i sin famn. plötsligt kände jag meningen. hon var och är min mening. min mamma sjöng idag också. men jag hade ont i huvudet av alla stress, all galenskap. jag är 17 år och jag kommer när som helst att bli sjukskriven för min hjärna pallar snart inte mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela