ett inlägg av jossic

Publicerad 2009-11-23 22:37:35 i Bilder,

Hej!
Jag vill bara skriva några saker här i min älsklings blogg.
Dels att jag är på riktigt käraste människan i världen, och att jag är lyckligast.
Felicia har fått mig till en helt annan person än jag var innan, till nåt mycket bättre.
Jag får panik när jag inte får hålla om henne, jag kan inte sova om nätterna ifall hon inte ligger brevid mig.
Jag har funnit mitt livs kärlek. Utan henne är jag ingenting, jag lovar, ingenting!
Utan henne skulle jag dö, för är min andra halva, mitt halva hjärta. Det är ungefär som en bil utan däck, en fisk utan vatten, eller vilket djur som helst utan hjärta. Sånt går inte ihop, som jag, jag går inte ihop utan Felicia.
Jag älskar henne minst lika mycket som familj, mest i världen. Och jag vill alltid vara tillsammans med henne, och det tänker jag vara.

För övrigt ska jag gå och ha sex med henne om en liten stund, hihihi.
För det är bland det bästa jag vet.

Nä nu är det stopp i min hjärna. Jag vet inte vad jag ska skriva. Kanske skriver mer i hennes blogg en annan dag, eller besök min blogg där jag skriver mer om oss.
Jossic.blogg.se

Puss o Kram /
Felicias Jossic, bara hennes

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela