all these things that i've done

Publicerad 2009-11-24 17:48:33 i Bilder,

hej. min hjärna har varit borta ett tag, i en annan värld. skolans värld. har legat ner bäddad i ett hav av sidor med mattematiska begrepp, yttervinkelsatsen samt en massa kluriga epoker och svåra ord på engelska. inte bokstavligt talat ner bäddad men min hjärna känner så. och vet ni? för första gången trivs jag där. jag trivs med att gå upp när solen inte ens är, när man får kväljningar av frukosten för att det är alldeles för tidigt, när man sitter med en stor bunt böcker på ett bibliotek och överbelastar kontoret högre upp med alldeles för mycket information. jag är väldigt förundrad att dessa tankar faktiskt finna där inne. men jag antar att jag behöver annat att tänka på. för jag orkar inte tänka på det som verkar så meningslöst. jag blir arg på mig själv och ser böcker som en lösning. jag blir bekväm. tanken, jag kan inte skilja på om jag vill bli av med dig. jag tror det är en bra sak, en sak som ger och en sak som avslappnar. jag är nu den som väljer platserna längst fram i klassrummet för att det pratas för mycket där bak, jag är nu den som väljer att sitta avskiljt i biblioteket för att jag vill ha min arbetsro, jag är nu den som tar ansvar och orkar. det trodde jag aldrig. haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela