inte så poetiskt

Publicerad 2009-12-01 17:18:17 i Bilder,

för det första dålig uppdatering jag vet. alla vet. just för att datan har försvunnit bort i en värld som kallas "inte hinna med". har haft så mycket annat för sig som faktiskt jag betraktar som mycket roligare. som tex, umgåts med vänner, umgåts med min fina, varit utomhus, inomhus, kollat på kläder osv osv. tacka mig eller min omvärld nu för att jag har dit. för det andra, varför åkte matiette ur idol? hon va bäst och nu gråter jag. för det tredje, jag försökte alldeles nyss göra en macka med kokt ägg på. efter 4 ägg som sprack och en massa äcklig sörja över hela köket lyckades jag kocka ett ägg. Dock blev det kanske okokt men ligger nu på min macka och väntar på att få slinka ner i min mage. så dit ska de. hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela