du som skriver om vad kärlek är

Publicerad 2009-12-03 22:42:24 i Bilder,

Hej. jag har tappat all min inspiration som jag tyckte jag hade grepp om ett tag. känner min faktiskt inte alls taggad på att blogga, men det kan ju faktiskt också vara en period? idag träffade jag bella, för första gången på ungefär 3 månader. helt sjukt att man har tappat något så fint som vänskapen. men vi har konstaterat att va båda är dumma och att vi båda är bästa vänner. så nu blir det skärpning på den fronten. för övrigt händer det inte så mycket just nu. eller jo, imorogn ska jag och mina fina älskling åka till borlänge för att stanna där över helgen. vi ska träffa hennes famlij, anna och kim och en massa andra underbara människor. har saknat borlänge, det är en fin stad. det är mycket mer än peace and love. det är en stad att vara lung, behaglig och glad i. jag trivs där.
jag ska ge allt jag säger att jag har


Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-12-06 19:36:37

Hej!

Kolla in min nya blogg där jag säljer begagnade kläder m.m. för väldigt låga priser!

Hoppas du hittar något du gillar! :)

http://mydustlandfairytale.blogg.se/tillsalu

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela